Brak połączenia z terminalem

Pomoc związana z założeniem i prowadzeniem własnej kolektury.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
JaGracz
Boss
Boss
Posty: 1258
Rejestracja: 27 kwie 2016, 15:15
Lokalizacja: zOpola

Brak połączenia z terminalem

Post autor: JaGracz » 18 sty 2017, 20:10

Mam pytanie - w punkcie najbliżej mojej pracy nie można grać w Lotto, ponieważ od 3 dni jest "brak połączenia z terminalem". Jest to punkt w sklepie spożywczym - jestem tam codziennie, więc mi najłatwiej zagrać, ale od 3 dni nie mają połączenia z terminalem :roll:

Pierwszy dzień rozumiem, drugi dzień lekka irytacja, dzień trzeci - dzisiejszy - WTF?

W ich interesie powinno być, żeby im działał, szczególnie, że osoba za mną też chciała zagrać.. tam są akurat te zdrapki, które "chciała/ nie chciała" ER33 , więc chciałem je sam sobie przygarnąć, ale brak połączenia = brak sprzedaży. :-?

Awatar użytkownika
polaku
Wymiatacz
Wymiatacz
Posty: 490
Rejestracja: 07 maja 2016, 22:05
Lokalizacja: Białystok

Re: Brak połączenia z terminalem

Post autor: polaku » 18 sty 2017, 22:44

Może tutaj akurat jest usterka techniczna i nie ma komu z techników Totalizatora ją naprawić, ale z mojego doświadczenia z białostockimi kolekturami zauważyłem, że takie przerwy czasem z jakiegoś powodu bywają. Może kończy się umowa z TS, przedłożona gwarancja finansowa, zmienia się ajent czy coś takiego, a dalsze funkcjonowanie wymaga formalności już jak dla nowej kolektury. Po kilkunastu dniach, a czasem nawet kilkudziesięciu kolektura wznawia działalność, ale już pod nowym numerem. W jednym ze znanych mi monopolowych w centrum w listopadzie przestała działać kolektura, wywiesili kartkę z informacją, ale sklep cały czas działał. Zapytałem co się stało, a tam od razu wiedzieli, że kolektura wróci w połowie stycznia (za 2 miesiące). Czy już wróciła to nie wiem, na mapce nadal nie ma. Podobnie było z kioskiem Ruchu na moim osiedlu, gdzie przerwa była dwumiesięczna i też sprzedawcy wcześniej wiedzieli, że kolektura wróci, a przerwa mniej więcej tyle potrwa. Po kilku dniach w drzwiach wystawili wtedy wielki napis KOLEKTURA LOTTO NIECZYNNA!

Awatar użytkownika
JaGracz
Boss
Boss
Posty: 1258
Rejestracja: 27 kwie 2016, 15:15
Lokalizacja: zOpola

Re: Brak połączenia z terminalem

Post autor: JaGracz » 19 sty 2017, 5:08

polaku, bardzo dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłem na mapce - kolektura jest, ALE też zauważyłem, że nie mają zmienionego kodu pocztowego, a od 1 stycznia im się zmienił, a kolektura kawałek dalej ma już zmieniony - może o to chodzi 8-)

// terminal już działa, po 5 dniach przerwy

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość