Warto zostać milionerem- rusza nowa kampania

Newsy związane z produktami Totalizatora Sportowego
Odpowiedz
Magdalena13
Kolektor
Kolektor
Posty: 2038
Rejestracja: 24 lip 2009, 17:36
Lokalizacja: Kraków

Warto zostać milionerem- rusza nowa kampania

Post autor: Magdalena13 » 06 sty 2012, 18:35

„Warto zostać milionerem” - rusza nowa kampania Lotto

Już 9 stycznia br. poznamy nową kampanię Lotto. Jej pomysł został oparty na zaskakujących wnioskach, płynących z badań przeprowadzonych przez Totalizator Sportowy.


Z przeprowadzonych badań na temat „ Co daje wielka wygrana? Czym jest szczęście dla Polaków?” wynika, że Graczom w Lotto nie chodzi o wielkie pieniądze, szybkie samochody i dom z basenem. Wygrana ma być narzędziem, które umożliwi realizację najważniejszych marzeń.

A jak wynika z badań, dla większości graczy są nimi: możliwość spędzania czasu ze swoją rodziną, realizacje pasji czy zapewnienie dobrej przyszłości swoim dzieciom. Pieniądze mają dawać czas na samorealizację. Milionerem warto zostać po to, aby być wolnym i żyć pełnią życia.


Ideą nowej kampanii są 2 aspekty:

•wygrana w Lotto pozwala skoncentrować się na tym, co w życiu ważne. Każdy rozumie
to inaczej, jednak najważniejsze marzenia dotyczą nie tylko nas samych, ale również naszych bliskich.
•wygrana w Lotto jest na wyciągnięcie ręki. Każdy może wygrać – średnio
raz w tygodniu ktoś zostaje milionerem.
„W nowej kampanii Lotto mówimy o radości wygrywania, o spełnianiu marzeń swoich bliskich. Każdy może zostać milionerem grając w Lotto. Tak już jest od 27 stycznia 1957 roku, kiedy po raz pierwszy szczęśliwy gracz trafił „szóstkę”. Pięknem tej gry jest jej tradycja, ale też emocje, które przeżywają gracze w każdym wieku. Emocje te towarzyszyły przy okazji rekordowej kumulacji w ubiegłym roku, kiedy to swoje numery wytypowało prawie 11 milionów graczy ” – mówi Wojciech Szpil, członek zarządu Totalizatora Sportowego odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.

Pierwsza odsłona kampania „Warto zostać milionerem Lotto” będzie trwała od 9 stycznia do 15 lutego. Będzie realizowana w TV, Internecie, kinach i poprzez outdoor. Za kreację odpowiada konsorcjum Propeller film i My Place, za zakup mediów - ZenithOptimedia.

Nowe spoty reklamowe i przygotowania tej kampanii :
serwis.lotto.pl/183-41ecfb85b18b0-3690.htm
Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 19:05 przez Magdalena13, łącznie zmieniany 1 raz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości