Nowości Lotto

Newsy związane z produktami Totalizatora Sportowego
Awatar użytkownika
JaGracz
Boss
Boss
Posty: 1258
Rejestracja: 27 kwie 2016, 15:15
Lokalizacja: zOpola

Re: Nowości Lotto

Post autor: JaGracz » 15 lut 2017, 4:11

Patologia

Awatar użytkownika
forresty
Boss
Boss
Posty: 657
Rejestracja: 14 maja 2016, 14:24

Re: Nowości Lotto

Post autor: forresty » 18 lut 2017, 15:42

Cena Eurojackpot prawdopodobnie bedzie zaporowa dla wielu graczy więc Lotto niewiele zbiednieje choć bardzo bedą kusić nagrody 2 i 3 stopnia. Wszystko zalezy ile to bedzie ostatecznie kosztować. Podejrzewam że gdzieś koło 9zł.
Natomiast jednoręcy bandyci pod patronatem państwa to rzeczywiscie patologia ale tez podejrzewam że postawią takie ceny że granie bedzie po prostu nieatrakcyjne i zniechęcające. No i pewni bedą to tylko niektóre kolektury spełniające określone warunki.

GrubyHajs
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 09 sty 2017, 11:35
Lokalizacja: WKS

Re: Nowości Lotto

Post autor: GrubyHajs » 19 lut 2017, 14:48

i jeszcze Poker od lotto , śmiechu warte. Zwietrzyli chyba że z zakładów cienko to szukają innych opcji na kasę . W kolekturach niebawem będą zakłady bukmacherskie też . Odnośnie lotto przez internet, jeżeli bez prowizji bedzie to może będą ludzie grać inaczej 0 sukcesu .1 szansa 6zl los lotto+dodatkowa prowizja ? około może 10zl szaleństwo zakład bukmacherski cena 1zł . Spadać z takimi cenami TS...

RaVek
Wyjadacz
Wyjadacz
Posty: 145
Rejestracja: 01 paź 2011, 7:57

Re: Nowości Lotto

Post autor: RaVek » 20 lut 2017, 11:18

O zakładach bukmacherskich w kolekturach nie słyszałem, to znaczy od paru lat sa plotki o tym ze Totalizator Sportowy chce kupic/połączyć się z Totolotkiem, ale jak mowie to sie latami juz ciągnie i chyba nic w tej sprawie sie nie zmienilo. Problem jest tez taki ze niepełnoletni nie moga wchodzić do takich punktow. Wiec, jesli keidyś sie to zrealizuje, to zapewne trafi do typowych kolektur.
Co do jednorękich bandytów, kiedyś rozmawiałem z Celnikiem, ktory się właśnie zajmował kontrolą punktów w ktorych stoją tego typu automaty, twierdził że tu są znacznie większe pieniądze niż w zakładach TS, a zajmuje się tym od lat więc pojecie ma.

GrubyHajs
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 09 sty 2017, 11:35
Lokalizacja: WKS

Re: Nowości Lotto

Post autor: GrubyHajs » 24 lut 2017, 12:12


luliguli
Bywalec
Bywalec
Posty: 28
Rejestracja: 07 sty 2017, 18:05

Re: Nowości Lotto

Post autor: luliguli » 09 mar 2017, 23:56

RaVek pisze:
20 lut 2017, 11:18
O zakładach bukmacherskich w kolekturach nie słyszałem, to znaczy od paru lat sa plotki o tym ze Totalizator Sportowy chce kupic/połączyć się z Totolotkiem, ale jak mowie to sie latami juz ciągnie i chyba nic w tej sprawie sie nie zmienilo. Problem jest tez taki ze niepełnoletni nie moga wchodzić do takich punktow. Wiec, jesli keidyś sie to zrealizuje, to zapewne trafi do typowych kolektur.
Co do jednorękich bandytów, kiedyś rozmawiałem z Celnikiem, ktory się właśnie zajmował kontrolą punktów w ktorych stoją tego typu automaty, twierdził że tu są znacznie większe pieniądze niż w zakładach TS, a zajmuje się tym od lat więc pojecie ma.
Wydaje mi się że gdyby Totalizator zdecydował się na zakłady bukmacherskie to musieli by stworzyć ku temu warunki aby miec z tego konkretny obrót, na dzień dzisiejszy bukmacherka jest bardzo mocno obstawiona, aby równać się i zabrać klientów takim krokodylom bukmacherki jak Bet365,Bwin i jeszcze paru innym podobnym tuzom musieli by miec bardzo zblizone kursy do nich.
Do tego jest potrzeby bardzo duzy wkład finansowy, i zdaje się że totalizator nie chce takiego wkładu dawać od siebie, po pierwsze dużo mogli by stracić, a po drugie jest potrzebna do tego działalność Online, to kolejny wkład finansowy.
Skoro Totalizator ma ochote na tego typu zakłady od dłuższego czasu i nadal nic w tym kierunku nie zrobił to oczywsistym faktem jest to że problem tkwi w nakładzie finansowym który musieli by na sam start ponieść i nie jest pewne czy było by to dla nich opłacalnym nakładem.
Rynek Bukmacherski w tym momecie jest tak szeroki i tak dostępny że ciężko się tam przebić z dużym zyskiem.
Nie wydaje mi się aby na to poszli, prędzej zobaczymy zdrapki za 50zł niż bukmacherke w Lotto.

pasikonik
Wyjadacz
Wyjadacz
Posty: 217
Rejestracja: 12 lip 2016, 16:11

Re: Nowości Lotto

Post autor: pasikonik » 11 mar 2017, 16:18

A mi ostatno bukmacherka sie spodobala :)

Zeby nie bylo reklamy oraz ze niby szukam naiwniakow nie bede pisal szczegolow - ale przypadkiem znajomy dal mi kontakt to pewnej grupy typerow (wiem, wiem... brzmi jak reklamy na FB typu wybierz kolor a Pudzian Ci da za darmo samochod :D )

Przez tydzien czasu z 500 zl zrobilo i sie 900... ale zobaczymy jaki bedzie bilans miesieczny :)

Awatar użytkownika
KrzysioMisio
Wymiatacz
Wymiatacz
Posty: 479
Rejestracja: 04 sty 2013, 19:37
Lokalizacja: małopolanin

Re: Nowości Lotto

Post autor: KrzysioMisio » 14 mar 2017, 10:41

Bukmacherka nie jest zła ale...
tu idzie wtopić szybciej niz przegrać na samym Lotto.
Ja np. ostatnio na sucho typowałem sobie 3 pary meczów ale na opcję poniżej/powyżej 2,5 gola na mecz.
Na sucho weszły wszystkie i ze stawki za 100 zł po przeliczeniu kursu wygrana wyszła by mi 950 zł.

Bardzo atrakcyjne, ale....tak jak piszę, można wtopić bardzo, ale to bardzo łatwo.
No niech nie wspomnę już jak np. ktoś typował mecz Deportivo - Barcelona i np. na solówkę na faworyta postawiał np. 500 zl ( mimo małego kursu) to wtopił bo Katalonia przegrała 2-1. A jak ktoś miał nosa i farta i postawił na Deportivo ( kurs np w BET na wygraną był 13.50 ) to stawiając konkretne pieniądze nawet na tą jedną solówkę obłowił się, no ale kij ma dwa końce... ;-)

GrubyHajs
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 09 sty 2017, 11:35
Lokalizacja: WKS

Re: Nowości Lotto

Post autor: GrubyHajs » 17 mar 2017, 13:49


Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość